Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
опубліковано 14 жовтня 2024 року о 09:05

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування замовника: Відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги зі встановлення Системи пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), система передачі тривожних сповіщень на обʼєкті Комунальний заклад культури «ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ» за адресою: Дніпропетровська область, Кам'янський район, місто Жовті Води, площа Миру, будинок 4 (ДК 021:2015 - 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування).

Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-09-006625-a.

2. Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі послуги змотивована зменшенням пожежної небезпеки. У разі виникнення пожежі, проведений комплекс заходів зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання),системи передачі тривожних сповіщень на об’єкті Комунальний заклад культури «Палац культури» за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, місто Жовті Води, площа Миру, будинок 4 дозволить своєчасно здійснювати оповіщення щодо наявних джерел займання. Це дасть можливість людям, що знаходяться в будівлі, залишити приміщення, а також своєчасно локалізувати джерела займання, запобігти обваленню будівлі і конструкцій.

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавчих актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» нормативних документів.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Послуга надається з дотриманням вимог: ДБН В 2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці; охорона праці і промислова безпека у будівництві» (НПАОП 45.2-7.02-12), ПБЕЕС, ПТЕЕС.

Об’єм робіт:

з/п

Найменування робіт і витрат

Одиниця вимірювання

Кількість

1

Блок базовий на 20 променів приймально-контрольного пускового концентратора ПС

шт

1

2

Прилад приймально-контрольний пожежний адресний JB-TB-TC5109

шт

1

3

Монтаж модулей

шт

1

4

Модуль цифрового GSM-автодозвону М-GSM.4

шт

1

5

Акумулятор монтаж

шт

2

6

Акумуляторна батарея 12В, 12 А*год NP 12-12

шт

2

7

Світильник світловий настінний покажчик

100 шт

0,01

8

Лампа аварійного освітлення ОС-6.1

шт

1

9

Сповіщувач ПС автоматичний димовий фотоелектричний, радіоізотопний, світловий у нормальному виконанні (на висотi вiд 5 до 15 м вiд рiвня пiдлоги)

шт

295

10

Сповіщувач пожежний димовий оптичний адресний JTY-GM-TC5161

шт

295

11

Сповіщувач пожежний димовий оптичний адресний JTY-GM-TC5161 (резерв)

шт

30

12

Сповіщувач ПС автоматичний тепловий електроконтактний, магнітоконтактний у нормальному виконанні (на висотi вiд 5 до 15 м вiд рiвня пiдлоги)

шт

5

13

Сповіщувач пожежний тепловий адресний JTW-ZOM-TC5162

шт

5

14

Сповіщувач пожежний тепловий адресний JTW-ZOM-TC5162 (резерв)

шт

1

15

Сповіщувач ПС автоматичний ручний у нормальному виконанні

шт

34

16

Сповіщувач пожежний ручний адресний J-SAP-TCSB5264

шт

34

17

Сповіщувач пожежний ручний адресний J-SAP-TCSB5264 (резерв)

шт

3

18

Монтаж бази сповіщувача (на висотi вiд 5 до 15 м вiд рiвня пiдлоги)

шт

300

19

База сповіщувача (isolation) TCDZ516

шт

300

20

База сповіщувача (isolation) TCDZ516 (резерв)

шт

31

21

Монтаж пристрою вводу-виводу

шт

30

22

Пристрій вводу-виводу адресний TCМК5265

шт

30

23

Сповіщувач ПС автоматичний пожежний полум'я точковой

(на висотi вiд 5 до 15 м вiд рiвня пiдлоги)

шт

17

24

Сповіщувач пожежний полум'я точковой Алмаз (виконання 05)

шт

17

25

Монтаж коробки

шт

20

26

Коробка розподільча УК-2П

шт

20

27

Вимикач автоматичний (автомат) одно-, дво-, триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А

шт

1

28

Автоматичний вимикач ВА-2001 1р 10А

шт

1

29

Установлення приладів або апаратів, знятих перед транспортуванням

шт

1

30

Бокс з DIN рейкой на 1 модуль КМПн 2/4

шт

1

31

Кабель у прокладених трубах, блоках і коробах, маса 1 м до 1 кг (при роботi на висотi понад 2 до 8 м)

100 м

43,1

32

Вогнестійкий безгалогеновий кабель (N) HXHFE 180/Е30 3x1,5

м

10

33

Кабель з'язку, що не поширює горіння J-Y(St)Y 1х2х0,8 Lg

м

4300

34

Прокладання коробів пластикових

100 м

20

35

Канал кабельний пластиковий 20х10 мм

м

2000

36

Саморіз 3,5х35 мм

шт

7000

37

Дюбель універсальний, 6х30мм

шт

7000

38

Кабельний хомут 150х3мм

шт

1000

39

Ізолююча стрічка, чорна 0,18х19 мм

шт

10

40

Наліпка "Кнопка включення установок (систем) пожежної автоматики"

150х150мм

шт

34

41

Установлення і розбирання внутрішніх інвентарних трубчастих риштувань при висоті приміщень до 6 м

100 м2 гп

1,2

42

Додавати на кожні наступні 4 м висоти приміщень при установленні і розбиранні інвентарних риштувань внутрішніх, трубчастих

100 м2 гп

1,2

43

Прилад контролю і налагодження (JB-TB-TC5109)

шт

1

44

Елементи систем автоматичного управління і регулювання. Сповіщувач (JTY-GM-TC5161, JTW-ZOM-TC5162, J-SAP-TCSB5264, Алмаз)

шт

351

45

Елементи систем автоматичного управління і регулювання. TCМК5265 Пристрій вводу-виводу адресний

шт

30

46

Схеми сигналізації. Схема утворення ділянки сигналізації (центральна,

технологічна, місцева, аварійна, попереджувальна та ін.)

ділянка

1

47

Монтаж устаткування керування та індикації мовленнєвого оповіщування

шт

1

48

Устаткування керування та індикації мовленнєвого оповіщування «ITC» VA-8650WM

комп.

1

49

Монтаж мікрофонної консолі

шт

1

50

Мікрофонна консоль на 16 зон ІTC - VA-16ZRM

шт

1

51

52

Гучномовець або звукова колонка у приміщенні

шт

163

53

Гучномовець настінного типу 1,5/3WАС100 Т-103Е

шт

133

54

Гучномовець настінного типу 3/6/10WАС100 Т-601

шт

30

55

Світловий настінний покажчик

100 шт

0,67

56

Оповіщувач світло-звуковий зовнішній (24В) Джміль-1

шт

1

57

Оповіщувач світловий "Вихід" (24В) ОС-1

шт

66

58

Перетворювач або блок живлення, що установлюється окремо

шт

1

59

Блок живлення БЖ 1230

шт

1

60

Акумулятор монтаж

шт

3

61

Акумуляторна батарея 12В, 18 А*год NP 12-18

шт

3

62

Монтаж коробки

шт

22

63

Коробка вогнестійка розподільча КВР 01-100

шт

22

64

Кабель у прокладених трубах, блоках і коробах, маса 1 м до 1 кг

(при роботi на висотi понад 2 до 8 м)

100 м

33,1

65

Вогнестійкий безгалогеновий кабель (N)HXH FE 180/Е30 3x1,5

м

10

66

Вогнестійкий екранований безгалогеновий кабель (30 хвилин) JE-H(St)H 1x2x0,8 Bd FE180/Е30

м

3300

67

Прокладання коробів пластикових

100 м

15

68

Канал кабельний пластиковий 20х10мм

м

1500

69

Шуруп 3,5х35мм

шт

5000

70

Дюбель 6мм

шт

5000

71

Кабельний хомут 150х3мм

шт

500

72

Установлення і розбирання внутрішніх інвентарних трубчастих риштувань при висоті приміщень до 6 м

100 м2 гп

0,7

73

Додавати на кожні наступні 4 м висоти приміщень при установленні і розбиранні інвентарних риштувань внутрішніх, трубчастих

100 м2 гп

0,7

74

Прилад контролю і налагодження («ITC» VA-8650WM, ІTC - VA-16ZRM)

шт

2

75

Схеми сигналізації.

Схема утворення ділянки сигналізації (центральна, технологічна, місцева, аварійна, попереджувальна та ін)

ділянка

1

76

Елементи систем автоматичного управління і регулювання. Гучномовець (1,5/3WАС100 Т-103Е, 3/6/10WАС100 Т-601)

шт

163


Учасник, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, зобов’язується доставити усі матеріали та обладнання, що є предметом закупівлі, на відповідальне зберігання, протягом 10 днів з моменту підписання договору за результатаи закупівлі, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

Учасник (Виконавець) повинен мати повний комплект обладнання для проведення всіх видів робіт.

Учасник (Виконавець) несе повну матеріальну відповідальність за пошкодження майна Замовника, якщо це сталося при наданні даної послуги робіт, про що у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист.

Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 7 до цієї тендерної документації, зокрема, підписаний Додаток №7 у стверджувальній формі, а також наступні документи:

- договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розрахунок прибутку та адміністративних витрат, розрахунок витрат на відрядження (у разі врахування цих витрат у договірній ціні).

Визначені цим пунктом розрахунки повинні бути складені та засвідчені підписом інженера-проектувальника з зазначенням ініціалів ім’я та прізвища, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, що посвідчує спроможність такого інженера виконувати роботи з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, при цьому у складі тендерної пропозиції учасником додатково надається сканований оригінал/сканована завірена копія кваліфікаційного сертифікату вказаного інженера – проектувальника, що засвідчує спроможність останнього виконувати зазначені вище роботи.

Згідно ст.844 Цивільного кодексу України ціна у договорі може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору з моменту підтвердження його замовником.

З метою коректного розуміння учасником обсягів і специфіки робіт, а також обʼєкту Замовника, до подачі тендерної пропозиції, учасник рекомендовано до кінцевої дати подачі пропозицій здійснити виїзд на об’єкт та ознайомитися з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, підписаному учасником та замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи, що при цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (крім випадків у тому числі перерахунку ціни за результатами аукціону в бік зменшення обсягів закупівлі), за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції кошторисна частина пропозиції учасника-переможця підлягає відповідному коригуванню (у випадку пониження учасником ціни тендерної пропозиції під час електронного аукціону). Перед укладанням договору про закупівлю переможець процедури закупівлі надає замовнику договірну ціну та кошториси, відповідно до ціни визначеною за результатами аукціону найбільш економічно вигідної.

Виконавець зобов’язаний дотримуватись на об’єкті Замовника та виконувати вимоги діючих в Україні законодавчих та нормативних актів з пожежної безпеки, охорони праці та охорони навколишнього середовища, ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»; ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» надати відповідні сертифікати в складі тендерної пропозиції, ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (надати сертифікати).

Обладнання та матеріали повинні бути новими, таким, що не були в експлуатації. Обладнання та матеріали повинні мати відповідні сертифікати якості відповідності.

При виявленні недоліків (дефектів) обладнання Виконавець зобов`язується усунути недоліки (дефекти) або замінити неякісне обладнання обладнанням належної якості за свій рахунок протягом 10 днів з моменту отримання письмового повідомлення Замовника про виявлені недоліків (дефектів), про що у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист.

Учасник визначає вартість послуг, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, враховуючи вартість транспортних та інших витрат, необхідних для виконання даного Договору (надати гарантійний лист).

До тендерної пропозиції учасник має додати:

- Копію ліцензії, видану учаснику, діючої по теперішній час, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій з виконання робіт протипожежного призначення або наказ про видачу даної ліцензії Державної служби надзвичайних ситуацій України, або аналогічний дозвільний документ.

- Копію Ліцензії видану учаснику, діючої по теперішній час, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією або дозвіл або аналогічний дозвільний документ виданий відповідним уповноваженим на здійснення будівельних робіт.

- Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів (від виробника або дилера) працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування обладнання.

- Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (зі змінами) за наступними роботами:

- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;

- верхолазні роботи;

- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах.

Придбання всіх матеріальних ресурсів (обладнання до монтажу), передбачених технічним завданням, покладається на учасника (Виконавця) Обладнання, згідно специфікації, яке учасник (Виконавець) планує до встановлення.

Примітки:

1. У місцях, де технічне завдання містить посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника - вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Замовник здійснює закупівлю послуг із встановленням посилань на назви конкретного виробника, оскільки таке посилання за своїми якісними та технічними характеристиками відповідає вимогам робочого проекту.

2. Замовник здійснює закупівлю даного виду послуг згідно з робочим проектом.

3. Якщо Учасником пропонується еквівалент, він повинен відповідати технічним та якісним характеристикам, які вимагаються Замовником. А також обов’язково підтверджує порівняльною таблицею: оригінал – еквівалент, що включає: найменування, технічні, якісні та експлуатаційні показники.

У разі посилання в тендерній документації на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо учасник може застосувати «еквівалент». Оскільки закупівля послуг здійснюються відповідно до чинних стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації, то учасник під «еквівалентом» повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, які за технічними характеристиками дозволять учаснику виконати проектні рішення в повному комплексі згідно з чинними нормами в будівництві. Тому у разі заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на «еквівалент» під час подання тендерної пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю* технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, дня підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проектної документації. Важливо: тендерна пропозиція учасника, що містить «еквівалент» не повинна змінювати проектні рішення.

4. Джерело фінансуваннякошти місцевого бюджету (КПКВК 1014060 Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів).

5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 090 248,20 грн (три мільйони дев’яносто тисяч двісті сорок вісім гривень двадцять копійок) з ПДВ.

6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення визначений за результатами аналізу вартості послуг та відповідно до наявних коштів у кошторисі на закупівлю послуг.

7. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux