Дайджест новин ОДПІ станом на 05.11.2025.docx
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області оголошує конкурс з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання на 2026 рік, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави.
Заяви для участі у конкурсі приймаються ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а до 12 грудня 2025 року.
Засідання комісії відбудеться 19 грудня 2025 року за адресою: м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17- а.
Контактний телефон для довідок з питань проведення конкурсу: (056) 370-10-64.
Інформацію про документи, які необхідно подати на розгляд комісії для участі у конкурсі розміщено на сайті ГУ ДПС у Дніпропетровській області – dp.tax.gov.ua.
Місцеві бюджети отримали понад 403,2 млрд грн за січень – жовтень 2025 року. Ці надходження – фінансова основа громад, яка дозволяє реалізувати важливі для людей соціальні та інфраструктурні проєкти.
Порівняно з минулим роком надходження зросли на 14,5 %, або на 51,2 млрд грн. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.
«Майже 60 % усіх надходжень до місцевих бюджетів – ПДФО. Загалом платники сплатили 240,8 млрд грн (+16,6 % до показника минулого року)», – зазначила вона.
Також серед лідерів наповнення місцевих бюджетів:
єдиний податок – 65,5 млрд грн (+11,2 % до відповідного періоду минулого року);
податок на майно – 49,2 млрд грн (+16 %);
акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 1,6 млрд грн (+23 %);
екологічний податок – 1,2 млрд грн (+13,5 %);
туристичний збiр – майже 0,3 млрд грн (+35,7 %);
збiр за мiсця для паркування транспортних засобiв – майже 0,2 млрд грн (+23,8 %).
«Стабільні надходження – спільний результат бізнесу та ефективного адміністрування податків з боку ДПС. І йдеться не лише про контроль. Ми розвиваємо цифрові сервіси для зручної сплати і звітування, надаємо консультаційну підтримку бізнесу через Офіси податкових консультантів у 20 регіонах, формуємо прозорі умови для всіх платників», – наголосила в. о. Голови ДПС.
Нагадуємо, що для консультативної підтримки бізнесу у 20 регіонах працюють Офіси податкових консультантів. Фахівці допоможуть розібратися у податкових питаннях, отримати фахову пораду та уникнути порушень податкового законодавства.
Адреси Офісів: https://tax.gov.ua/others/kontakti/ofis-podatkovih-konsultantiv.
Офіс податкових консультантів – максимальна підтримка платників
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що з 08.09.2025 на Дніпропетровщині запрацював сервіс нового типу – Офіс податкових консультантів (Офіс).
Фахівцями, задіяними у роботі Офісу, під час комунікації з платниками аналізуються ситуації суб’єкта звернень, підбираються оптимальні рішення та даються поради як уникнути податкових ризиків.
Місія запровадження нового сервісу – забезпечити своєчасне, повне та зрозуміле інформування платників, допомогти уникнути порушень та зменшити кількість конфліктних ситуацій, перетворивши податкову взаємодію з бізнесом та громадянами на партнерство. Це максимальна підтримка для платників податків.
Діяльність Офісу податкових консультантів спрямована на попередження проблем, а не лише на їх вирішення.
Офіс створює можливості для платників податків:
- отримати індивідуальні консультації висококваліфікованих фахівців податкових органів;
- планувати податкові зобов’язання;
- розуміти та правильно застосовувати норми законодавства;
- уникнути стресу при підготовці до перевірок податковими органами та штрафів.
Напрями, за якими кожен може отримати кваліфіковану відповідь:
- оподаткування фізичних осіб та юридичних осіб;
- електронні сервіси та звітність;
- податкові спори;
- податковий аудит;
- фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО;
- контроль за обігом підакцизних товарів;
- зупинення реєстрації ПН/РК;
- погашення податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску;
- надання кваліфікованих електронних довірчих послуг;
- трансфертне ціноутворення;
- адміністрування акцизного податку.
Адреса Офісу: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 25 (перший поверх).
Режим роботи Офісу: понеділок – п’ятниця – з 08 год 30 хв до 17 год 00 хв, обідня перерва – з 12 год 30 хв до 13 год 00 хв, субота та неділя – вихідні дні.
Важливо! Під час повітряної тривоги надання консультацій припиняється.
